Buffé

Jag har precis kommit hem efter att ha ätit en megabuffé! Jag är så mätt, i en och en halv timme satt jag och bara slevade i mig en massa mat. Utan paus! Jag orkar typ inte röra mig nu, det var ett himla projekt att bara ta sig till närmaste auto.. Nu ska jag bara vara hemma i några timmar och slöa, sedan måste jag ut och handla. Har dock ingen lust med det nu, jag hoppas jag orkar med det senare ikväll..

Bangalore har förövrigt blivit riktigt kallt nu. Klänningar kan jag inte gå i längre, det måste vara jeans eller hellånga leggings och heltäckande upptill också och gärna kofta och kanske en sjal till. Jag tror även att det kommer bli kallare och kallare tills januari, februari.. Så det är inte någon direkt sommarvärme eller extrem hetta här inte. Jag kan inte ens sola någonting då det är lite för kyligt att ligga i bikini, om det nu ens är soligt, för det händer inte ens varje dag.. Nej, Bangalore känns inte ett dugg som Indien, förutom det faktum att det är bara indier vart jag än kollar..


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0