Desperat indisk kille söker

Jag har ju glömt av att berätta för er hur det går i "Desperat indisk kille söker". Fortsättning från gårdagens premiäravsnitt.

Resumé: "Desperat indisk kille" ser en tjej han gillar. Han ber äldre kvinnlig kollega och jämnårig kvinnlig kollega om hjälp. Han vill att de ska prata med henne så att hon ska börja gilla honom. Äldre kvinnlig kollega presenterar sig och "Desperat indisk kille", de pratar lite. Nästa steg, enligt äldre kvinnlig kollega, är att bjuda tjejen på lunch, tillsammans med andra.

Dagens avsnitt: "Desperat indisk kille" kan nu tjejens namn och han letar upp henne på arbetets chatt. De chattar lite grann, han frågar henne om hon vill gå på bio. Vad hände med lunchen?! Hon svarar att hon inte vet, hon ska försöka komma men hon är inte säker på att hon kan. (Spelar hon svår?!) "Desperat indisk kille" blir lite nedstämd, men försöker att fortsätta chatta. Tjejen svarar med att hon är upptagen och att hon inte kan chatta mer, de säger hej då. "Desperat indisk kille" frågar jämnårig kvinnlig kollega om råd, hon svarar; skriv inte mer till henne idag, låt henne vara ifred och prata med henne imorgon istället. Du ska inte vara för påflugen. Jämnårig kvinnlig kollega ser hur "Desperat indisk kille" skriver till tjejen: Jag hoppas att du inte tog illa upp för att jag "proposed". ( I Indien kallas det att man ska "propose to a girl". Jag fattar det som att de typ frågar om de ska bli tillsammans, direkt, fast vad vet jag?) Hon skriver tillbaks snabbt att det var ingen fara, men hon har inte tid att skriva just nu. De säger hej då.

Fortsättning följer.....


Comment
Postat av: Vickan

Jag foljer denna serien med spanning .. Valdigt intressant!

2010-12-09 @ 22:05:31
Postat av: Sara

Hehe vad kul! Kanske inte lika mycket intriger som i Bonde söker fru, eller Ensam mamma söker och vad alla dessa serier nu heter..



Du är lite dålig på att skriva i din blogg! Hur har du det på jobbet?

2010-12-10 @ 03:16:21
URL: http://sarasindia.blogg.se/
Postat av: Vickan

Ja, jag vet, ar superdalig pa att skriva. Har uppdaterar nu dock! (Jag blev ranad i mandags. Askul.)

Jobbet gar bra, har tva timmars semester idag pa eftermiddagen, skall pa julfest med jobbet. =)

2010-12-10 @ 12:56:05

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0