Det är jul även i Bangalore

Nu har jag lyssnat på en massa jullåtar, inklusive Wham!:s Last chritsmas som typ är "THE" julsång. Jag fick lite julstämning, men inte så mycket som man kanske borde ha. Det är svårt att få det när det inte är så pyntat ute, eller när det varken är kallt eller finns någon snö! Jag tror faktiskt att det blir min allra första jul som jag firar i värmen.

Kom nyss på att det är ju tredje advent idag också. Det har jag ju inte direkt firat på något sätt, mer än att julpynta och lyssna på julmusik. Några ljus har jag inte att tända, hoppar nog över det i år..







Blev ganska nöjd med min lilla gran faktiskt. Behöver köpa en till sån där guldig grej som fungerar som mitt glitter, sen hade det ju varit fint med lite paket under granen också..


Comment
Postat av: Lisa

Va fin din gran blev :-) Verkligen julig!! Hoppas du kan lägga några paket under granen också...



Idag hade vi julmingel hemma - trevligt.

Vi får höras snart.



Kram Lisa

2010-12-12 @ 20:55:18

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0