Fick jag ett leende?

Salwar Kameez nummer ett, det var den här jag fick uppsydd...



Var klädd såhär när jag skulle betala hyran till min pimplady. Hon blev så förvånad när hon såg mig i dessa kläder, och jag tror faktiskt att hon vågade på sig att le! Ja, jag vågar nog säga att hon faktiskt var ganska glad. Jag tog tillfället i akt och klagade även på internet som är såååå långsamt just nu, jag kan liksom knappt blogga ens, och även det tog hon med ett leende och sa att hon skulle fixa det så snart hon kunde... Jag tror knappt att det är sant! Nästa gång jag måste träffa pimpladyn då vet jag vad jag ska ha på mig för kläder för att underlätta för mig själv...



Såhär ser byxorna ut. Fulla med guldiga små prickar, faktiskt ganska fina tillsammans med det andra.

Jag ringde till Craptel idag igen, jag fick som svar: It will only take two days madam.. Jag försökte tjata till mig ett nytt simkort, men det gick INTE utan att lämna in alla de miljarder papper som behövs för ett kontantkort... Japp, allt pappersarbete som behövs för allting är någonting jag inte tycker om här i Indien.


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0