Första December

Jag var hemma sent igår! Jag landade strax innan elva och missade precis en buss så jag fick vänta på nästa buss som gick halv tolv. En timme tog det hem och jag sov nästan hela vägen. Bussen släppte inte ens av mig vid busshållplatsen som den skulle, så jag fick gå extra långt, typ 15 minuter mitt i natten. När jag väl kom hem slocknade jag med en gång...

Jag och Taj hotel, det var andra personer som också ville ta kort på mig så jag vände ryggen mot. Det var även några killar som gick fram och frågade Vinnie om jag kunde vara med på deras kort! Man själv blir lite som en turistattraktion när man är ute, speciellt på turistställen konstigt nog. Känns som att folk borde vara vana vid utlänningar där, men tydligen inte..

                               

Nu, två år efteråt, syns det längre ingenting från terroristattackerna. Hotellet ser helt felfritt ut.


Comment
Postat av: Anna

Haj sara :) kommer du hem över jul? :) kram

2010-12-01 @ 13:40:38
Postat av: Lisa

Hej!

Vad fint hotellet ser ut att vara och universitet också. Det vill jag se när jag kommer dit!!

Måste man vara student för att kunna komma in på campus eller?

Kram kram

2010-12-01 @ 14:11:23
Postat av: Madde

Haha så var det när jag var där med, jag var blomman och killarna bina. Man kunde nästan tjänat en hacka på det:P Man känner sig som en utomjording, fast man bara är blond och lång haha.

2010-12-02 @ 22:52:52
Postat av: Sara

Anna: Nej jag kommer inte hem över jul, så det blir ingen juldagsfest för min del =(.



Lisa: Jag tycker också att vi ska kolla på de sakerna när du kommer hit. Man behöver inte vara student, men de har speciella öppetttider för att komma in. När jag var där var det stängt, fast de lät mig ta några kort från entren i alla fall..



Madde: Man kanske ska börja ta betalt för alla kort som tas på en? Vissa tar ju betalt för att ta kort, varför inte ta betalt för att ställa upp på kort? Ibland undrar man ju hur konstig man ser ut, när alla kollar på en!

2010-12-03 @ 03:28:06
URL: http://sarasindia.blogg.se/

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0