God Jul

Äntligen har det blivit jul. Strålande sol är det ute så det kan inte bli mer perfekt än så. Jag antar att ni där hemma har en massa snö och väldigt, väldigt kallt. Då kan ni tänka på mig som ska fira jul på våran takterass och njuta av solen och värmen =).

Min chaufför ringde i morse, och undrade vart jag var, om jag inte skulle ha en taxi idag. Jag svarade att det ska jag inte, det är ju jul idag! Så där fick jag till ännu en hämnd. Inte mitt fel att jag glömde säga till dem att de inte ska komma idag ;)

Igår kväll så kom Vinnie hit, vi ska fira jul tillsammans. Han har aldrig firat jul innan så jag får se till att det blir bra, jag har tänkt att vi ska kolla på Kalle Anka. Tyvärr så visas det inte på Svt play så vi får kolla på olika snuttar på youtube, sedan tänkte jag att vi ska ut och käka "julbord" ikväll, någon typ av buffé får se hur bra det är, och ikväll så ska vi gå på midnattsmässa.. Där i mellan så ska vi öppna våra julklappar också, och prata med familjen.

God jul till er alla!

Kram


Comment
Postat av: Anna

God jul Sara :D hoppas att du får en underbar jul.

Här ligger snön sen flera veckor tillbaka och det verkar

Aldrig vilja sluta. I veckan så hade vi som mest - 26

så jag tycker det är du som får slänga en extra

tanke till oss ;) ha det underbart!!! Kram o puss

Från Anna och gustaf :D

2010-12-24 @ 11:36:00
Postat av: Sara

God Jul, i eftersokott =). Hade ni det bra på julafton? Var ni i Stenungsund? Var ni ute på juldagen?? Det måste ni ha varit... Hur var det isf?

Har ni haft -26?! Shit, det är galet kallt.. Blir du inte lite sugen då på att ha mina +20 grader? Jag tycker det hade varit mysigt med lite snö, men en dag hade räkt för mig.. Ha det så bra där hemma i snön, ha lite snöbollskrig åt mig =)

Kram och puss till både Anna och Gustaf

2010-12-27 @ 16:45:37
URL: http://sarasindia.blogg.se/

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0