God morgon

Jag är återigen uppe med hundarna som i det här fallet symboliserar tuppen. Jag är färdigpackad och färdigstädad och redo för att ha en långtråkig dag på jobbet och sedan bär det av till nyårsfirande. Ska bli superkul att få komma iväg i några dagar nu. Jag är ledig från jobbet ända tills den femte så då gäller det att passa på att använda sig av ledigheten.

Idag är jag helt dressad i indiska kläder, har en av de nya kläderna på mig som är i materialet, ja vad är det för material egentligen? Jag är så dålig på sådant, men det är typ lite glansigt och halt kanske man kan kalla det.. Och nu förstår jag varför just det är så billigt. Den här sabla sjalen vägrar ju sitta fast på axlarna, utan åker ner heeeela tiden, man blir ju helt galen. Jag har sett att vissa sätter fast sjalen med säkerhetsnål och nu förstår jag varför. Helst hade jag velat strunta i sjalen när den bråkar med mig så, men de är faktiskt den som gör hela outfiten, så jag får snällt irritera mig på den och så får det vara bra sen....



Utsikt från min rooftop, taget på julafton....


Comment
Postat av: mamma



GOTT NYTT ÅR



önkar



MAMMA o PAPPA

2010-12-31 @ 13:09:03
Postat av: mamma



GOTT NYTT ÅR



önskar



MAMMA o PAPPA

2010-12-31 @ 13:13:54

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0