God morgon

Imorgon är det redan nyårsafton, kan inte fatta att tiden går så snabbt! Det är snart 2011. Kul att jag kommer före alla er in i 2011, ni kan ju ringa mig om ni vill veta hur det ser ut i framtiden =).

Ikväll har jag en massa saker att göra, men jag får skylla mig själv som skjutit allt till idag. I morgon åker jag nämligen iväg på min nyårsresa, då jag åker till flygplatsen direkt efter jobbet måste jag vara helt klar idag. Jag ska ringa och hota min "driverboss" att om de kommer försent till jobbet och hämtar mig så ska jag se till att de inte får några pengar för hela den här veckan. En chaufför som kan vägen ska jag ha också, igår fick jag sitta och guida hela vägen, skitjobbigt ju, men tydligen kan jag hela vägen hem det trodde jag inte... Vart och hur ska nig fira nyår?

Nu måste jag kliva upp ur sängen och göra mig iordning =(.


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0