Godmorgon

Jag vaknade klockan sex imorse av att telefonen ringde, det tog mig några sekunder att inse att det inte var min chaufför som ringde och väckte mig för att jag försovit mig, utan att det var min granne som ville ha hjälp att komma ut ur lägenheten.. Nägon hade knuffat igen dörren så himla hårt att han inte kunde öppna den från insidan, så han bad mig, klockan sex på morgonen, att komma och knuffa det hårdaste jag kunde! Efter det sov jag knappt någonting, så nu är jag åter igen väldigt trött, jag börjar bli lite av en expert att sova i bilen nu...

Igår kväll var jag hemma hos Rukesh och hans kompisar, det blev ingen takterass för det började regna (tack och lov!) så vi satt hemma istället, vi beställde mat och de andra drack. Jag som skulle upp tidigt var även tvungen att lämna tidigt.. Så jag låg i sängen och lyssnade på när de andra hade skoj och lyssnade på musik. Jag var lite avundsjuk, fast jag somnade snabbt ändå, så jag märkte inte av det så länge...

                      

Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0