Godmorgon

För ett tag sen var jag på en lite speciell restaurang. Utanför hade de typ en miljard lampor så det var omöjligt att inte se den. Den var kanske lite väl flashig utanpå, men inuti var den lite rolig faktiskt.. Inredningen hade de inte lagt så mycket pengar på gissar jag, möblerna var gjorda av stora berg. Menyn hade de även sytt och ramat in... Lite speciell som sagt, men god mat hade de, och såklart även god lassi =).

 



Idag vaknade jag upp till världens gråaste dag! Det ser ut att börja regna när som helst och det ser inte särskilt varmt ut heller. Så det blir på med en massa kläder idag för att inte frysa. Och jag kan meddela att jag förmodligen kommer ha väldigt tråkigt på jobbet både idag och imorgon då jag är klar med allt som ska göras.. Så med det sagt, ha en trevlig dag, nu åker jag till kontoret!


Comment
Postat av: mamma



Sara för min del kan vi prata ikväll,torsdag.

Såg bara om och isf när det passar dig.

Kram

2010-12-16 @ 09:33:19

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0