Godmorgon!

För ett par dagar sedan när jag var ute och kollade i butiker så såg jag någonting som jag aldrig trodde att jag skulle se här

  • Daim ♥
  • Geisha ♥

Så när suget blir alldeles för stort för svenskt godis vet jag vart det finns. Man kunde köpa 100 gram i lösvikt för 50 kronor, eller en stor påse för 120 kronor. Geisha var mycket dyrare, ungefär 100 gram för 150 kronor!

Nog om godis.. De allra flesta på kontoret är sjuka för tillfället. ACn har varit på för fullt så jag antar att det är därför. Jag har klarat mig ganska bra, men nu vaknade jag med halsont och en ganska stor hatkänsla gentemot all de sjuka kollegorna som har gått till kontoret fastän de har feber, halsinfektion, hosta etc! Kan man inte stanna hemma då eller?! Trött jag blir på dem. Igår var det två som gick hem under dagen, jag gissar att de gick till kontoret endast för att få pengar, snåla människor!









Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0