Godmorgon

Nu är julafton över.. Gårdagens julbord åt vi på ett hotell inne i stan, trodde det skulle vara ett toppen julbord, men det var lite si och så. Kalkon fanns där, men det var det enda som inte var typiskt indiskt. Resten smakade som maten smakar varje, varje, varje dag. Ni kanske förstår att jag börjar tröttna på det, när det är samma smak dag ut och dag in. Längtar tills jag har ett ordentligt kök så jag kan laga min egna mat. Det fanns även en efterrätt som smakade som hemma, en chokladrulltårta.

Jag fick en massa fina julklappr igår, och det var faktiskt himla kul att fira jul här i Indien. Pratade med hela familjen på kvällen, superkul att få se alla genom webbkameran, och alla kunde vinka!




Comment
Postat av: Ella

Hellu!

Du verkar ha haft en mysig jul där borta! Det ser ut som du är inklippt på bilden med grannen och Vinnie tycker jag =P

God fortsättning!

Kram Ella

2010-12-25 @ 16:34:51
Postat av: Sara

Ja, jag hade det himla mysigt. Och jag lovar jag är inte inklippt, jag var i Indien på riktigt =P



Har du haft det bra under julen?? Vad ska du hitta på på nyår, några planer?



God fortsättning, Kram

2010-12-27 @ 16:42:24
URL: http://sarasindia.blogg.se/
Postat av: Ella

Hehe, okej! Jag tror dig ;)



Julen var helt okej! Nyår hade jag tänkt fira med Malin, men nu strular det igen så vettitusan hur det blir...

Hur firas nyår i Indien? Är det ens samma dag..?



Kram

2010-12-29 @ 16:04:04
Postat av: Sara

Vad skönt att du tror mig ;).

Hoppas att det löser sig med allt strul så att ni får en trevlig och mysig nyår tillsammans. Var ni på Stenungsbaden i år? Hur var det isf?



Jag åker till Mumbai och firar där,på någon hipp klubb hoppas jag. Och ja, det är samma dag =).



Kram

2010-12-30 @ 03:16:29
URL: http://sarasindia.blogg.se/

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0