Godmorgon

Jag hade världens bästa dröm! Och det kändes så overkligt, samtidigt som det kändes helt rätt. Jag drömde att jag fick sju miljarder. Dollar. Jag fick ett konstigt förskott in på kontot på två miljoner... Jag gick hela tiden runt i drömmen och tänkte att det här händer inte, därav den overkliga känslan. Men resten kändes så himla sant. Jag planerade hur mycket pengar jag skulle ge till alla i min familj, det var innan jul så jag hade tänkt att ge alla jättedyra presenter, såsom bilar och hus.. Men sen vaknade jag och insåg att det tyvärr inte var sant.. Eller, ska jag gå och köpa mig en lott eller så idag? Vad tror ni?

Jag avslutade kvällen med att se på The social network, det ingen bra film men i slutet får man se några meddelanden om hur mycket pengar andra männinskor fick. Jag tror det var därför jag drömde om att jag fick en massa pengar. Åh, om det ändå kunde ha varit sant, vad skönt att ha så mycket pengar... Fast sju miljarder dollar kanske är lite väl överdrivet mycket, men jag hade ju inte tackat nej om jag fått det precis..


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0