Godmorgon

Nu är klockan åtta och jag är fortfarande hemma. Varför detta? Kanske ni undrar då (eller inte) ni som vet att jag åker hemifrån klockan åtta. Så mycket som jag har väntat på alla chaufförer så ska de få vänta på mig också. Jag måste ge igen med deras egna medicin så får de veta hur roligt det egentligen är! Jag hoppas att de har bråttom också, det gör det ännu bättre! Det kanske låter elakt, men jag vet inte hur jag ska göra för att de ska komma i tid. Vara trevlig fungerar inte, vara otrevlig fungerar inte, prata fungerar inte, så nu har vi kommit till det här alternativet, ge igen!

Äntligen fredag igen, skönt med helg! Jag har inga helgplaner ännu så vi får se vad jag planerar. Kanske går jag ut igen, det var himla roligt sist jag var ute här i Bangalore faktiskt. Men som sagt så får vi se, jag är lite sugen på att se på bio också.


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0