Godmorgon

Någon har i flera dagar jagat migpå telefonen och sagt att de behöver information om mig då jag har börjat på ett nytt företag? Då jag är lite misstänksam mot det mesta här i Indien, har jag varit det även den här gången... Varför och vad ska de veta om mig? Jag har frågat, men de har aldrig kunnat svarat och har istället lagt på luren i örat på mig.

Imorse knackade det på dörren, och då var det en man från det här företaget som var här. Inte heller han kunde svara på mina frågor om varför de ska veta om mig, eller vem det är som ska ha informationen. Min landlady kom ut då hon antagligen hörde oss diskutera, och hon sa att det inte var någon fara. Det enda de ville ha reda på var när jag var född och hur länge jag har bott i den här lägenheten.. Fast jag vet fortfarande inte i vilket syfte!

Jag hade jättekul igår, jag och Rukesh gick till en pub på våran gata och träffade på en helt galen DJ. Som vanligt stängde stället 23.30 efter det gick vi och käkade för att sedan gå hem.. Det är inte lätt att få till de där sena nätterna här.. Kanske därför som jag vaknade 06.30 imorse?


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0