Godmorgon

Idag önskar jag så att jag bara kunde ligga hemma i sängen hela dagen. Jag har ingen lust överhuvudtaget att vara på jobbet med alla jobbiga kollegor, sitta framför datorn, äta äcklig lunch mm. Och så är det helt kallt och ruggigt ute idag! Det är en riktig stanna hemma dag, fast jag måste till jobbet ändå, tråkigt nog.

Igår var det också jättekallt ute, jag hade nog lite för lite kläder på mig också... Jag är på jakt efter en ny mascara, men det finns typ inga och välja mellan. Jag har varit i flera butiker och varje märke har endast två mascaror! Två! Jag blev typ helt irriterad på de som jobbade i butiken, då det inte fanns det jag ville ha och så fortsätter de med, ja men vill du ha den här mascaran från det här märket? Du kanske vill ha en parfym från det märket? NEJ, jag vill ha det jag frågar efter!!!!!! Jag får nog beställa en mascara från Sverige, det finns lite mer att välja på där hemma...


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0