Godmorgon

Igår när jag beställde mat hem så tog det så otroligt lång tid. De ringde mig flera gånger för att fråga efter vägen, så tillslut gav jag luren till Rukesh så de kunde snacka hindi med varann.. Ja, då kom han fem minuter senare med maten. Då visade det sig att jag har gett fel adress! Jag har hela tiden trott att jag bor på 5th block, men tydligen är det 6th block! Nu förstår jag varför det alltid tar så lång tid för alla att hitta hit.. De letar på helt fel ställe. Men ingen har någonsin sagt att jag har sagt fel till dem.. Jaja, det löste sig igår i alla fall, nu vet jag att jag bor på 6th block och ingenting annat.

Ja, inget annat spännande har hänt. Och inga kort har jag heller att ge, anledningen? Jag har inte tagit kort på hur länge som helst... Jag vill avsluta med att säga STORT GRATTIS DANIS! Vad glad jag är för din skull, jag läste på din blogg i morse, nu måste du berätta mer!


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0