Godmorgon

En ny dag och vecka väntar på jobbet. Det har varit så otroligt skönt att vara ledig en längre tid, och bara koppla av från alla måsten! Haha, hur länge har jag jobbat igentligen? Lite längre än en månad, känns som det har varit en evighet..

Jag hade det jättebra i Mumbai och jag längtar redan tillbaks. Jag hoppas verkligen att jag kan flytta dit i januari när jag är klar med det här uppdraget som jag har nu. Bangalore är en trevlig stad, men ingen stad för mig. Det är Mumbai som jag älskar allra mest. Det var väldigt varmt i Mumbai, över 30 grader gissar jag på, så det var skönt att komma till Bangalore igår kväll och ha ungefär 20 grader istället.

Nu är min bil här så nu måste jag åka till jobbet... Ha en bra dag alla!

En del av University of Mumbai. Jättemysigt universitet verkligen. 

                                             


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0