Hej på dig

Idag har jag varit iväg och köpt ett par högtalare till min dator! Jag har så himla dåligt ljud på den, man hör knappt musiken fastän man har på högsta volym. Så ett par högtalare investerade jag i. Hela 50 kronor kostade dem =), så nu kan jag äntligen lyssna på musik... När jag skulle hem var jag tvungen att ta en rickshaw. I de flesta fall flockas de runt mig och alla vill köra mig, även i det här fallet. Jag valde ut någon, satte mig och berättade vart jag skulle åka.. 150 rupiees ville han ha för det! Aldrig i livet, sa jag och gick till nästa. Han skulle ha tio rupiees extra, aldrig i livet svarade jag. Satte mig i den tredje och då var det inga problem. Hela resan kostade 43 rupiees.

Jag har även varit på banken idag och skrivit på ytterligare en blankett! Nu hoppas jag verkligen att det var det sista så att mitt bankomatkort kan börja fungera snart.. Max tio dagar sa de att det skulle ta, fast jag vet inte om det stämmer. Vi får helt enkelt vänta och se... Nu är de flesta av mina problem lösta, jag tror bara att det är internet som är kvar.. Åh, jag avskyr att gå till min landlady! Jag får börja surfa inne hos min granne, hans internet är så himla mycket bättre än mitt..


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0