Inget bröllop....

Fick nyss reda på att jag inte kan gå på bröllopet då det startar klockan 2 inatt! Jag ska ju jobba imorgon, så det funkar inte för mig. Anledningen till att det startar så här sent är att de innan ceremonin går igenom bådas horoskop och allt sådant och utrifrån det så får man fram den tiden som är perfekt för paret. Detta är för att paret ska få ett långt och lyckligt liv tillsammans.. Så tyvärr blev det väldigt sent för min del, men de andra får säkert roligt.. Tjejerna ville att jag skulle komma ändå, men i och med att det håller på i tre fyra timmar hade jag i så fall inte hunnit sova någonting.

Jag hoppas att någon annan i min närhet gifter sig så att jag kan gå på det bröllopet istället....


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0