Lite tid för mig själv

Alltså det här med lugn stund för mig själv är någonting jag verkligen har börjat uppskatta. Idag har jag bara varit själv, ätit mat, fixat naglarna, tagit en lång, varm dusch och tittat på tv! Tvn har inte varit på, på hur länge som helst. Jag kollar aldrig på tv nuförtiden, så det är ganska skönt att få göra det ibland. Ikväll ska jag göra ingenting och somna tidigt antingen framför tvn eller ett avsnitt av Gossip girl. Shit, vilken härlig torsdagskväll jag ska ha...

Igår gick jag till apoteket för att köpa medicin, jag köpte två huvudvärkstabletter för, håll i er, 5 rupiees! Mindre än en krona! Jag älskar Indien för dess apotek, med jättebillig medicin som nästan alltid fungerar direkt och med öppettider som man bara kan drömma om där hemma i Sverige, 24 hours open! Jag är nästan sugen på att köpa mer medicin, bara för att. Men jag behöver ingenting och jag vet inte vad jag skulle kunna köpa!

                    
                                                  University of Mumbai igen


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0