Märkligt...

När jag var i auton i Mumbai, på väg till flygplatsen så fastnade jag såklart i trafiken. Det var ganska mycket trafik där ett tag, för att vara Mumbai. Helt plötsligt så slänger någon in ett papper i min auto, jag trodde någon slängde in skräp först så jag blev lite äcklad och skulle just slänga ut det igen, när jag tyckte att det var lite konstigt att någon slänger skräp i en rickshaw. Jag öppnade pappret och började skratta, chauffören kollade på mig i backspegeln och kunde inte låta bli att skratta han heller, trots att han inte visste vad det var.

Jag hade fått ett kärleksbrev från en helt okänd människa. Jag vet inte om ni kan läsa, men det står ungefär att jag är så vacker, att han inte är en dålig kille och snälla, snälla, snälla, ring en gång... Haha, den här lappen har jag visat för hur många som helst redan, stackars kille.. Tur att han inte vet om det. Tyvärr kommer jag inte ringa till honom, men det var väl modigt av honom att slänga in en lapp sådär i förbi farten!






Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0