Mini jul

Jag och Vinnie har varit ute hela dagen och letat efter en ny dator till honom eftersom den han har nu typ bara är skrot! Han hittade några som han gillade, får se om det blir något köp här i Bangalore.. Vi har nu kommit in på rummet igen efter att ha haft lite mys på takterassen i solnedgången, med skumtomtar och pepparkakor. Pepparkakorna var väldigt uppskattade, skumtomtarna inte lika mycket. Nu ska vi förhoppningsvis snart kolla på Kalle Anka och sedan öppna lite julklappar... Spännande att se vad man får. En present vet jag nog redan och det är från lilla Isabella, kunde inte undvika att lägga märke till vad det var =).

Det ska bli riktigt kul att gå på midnattsmässa inatt, jag har aldrig varit i kyrkan på julafton så det ska bli kul. Rukesh ska följa med oss, och jag sa till honom att jag vill åka till en STOR kyrka, jag hoppas att vi hittar en..

Ha det fortsatt bra därborta i snön!


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0