Ny vecka

En hel vecka på jobbet har jag framför mig.. Usch det blir bara tråkigare och tråkigare, till större del tack vare mina kollegor.. Jag har inte lika roligt på jobbet längre på grund av dem, men det är bara att bita ihop nu är det inte lång tid kvar.. Bara fyra dagar till den här veckan =).

Imorse blev jag vittne till värsta fighten i trafiken. Eller ja, värsta och värsta, det var lite aggresiv ordväxling och sedan ett fuck you finger när motorcyklisten till sist lyckades komma iväg från den arga bilisten.. Efter det har det inte hänt speciellt mycket här. Jag ska nu ut och äta snart, sen ska jag köpa min apelsin som jag aldrig fick tag på igår, och fixa sista julpyntet..

See ya later!


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0