Paket

Innan jag åkte till Mumbai så fick jag ett paket från Sverige, såg på paketet att det skickades den 19 november, och det var i Bangalore den 24 så det var väldigt snabbt! Jag är mycket imponerad måste jag säga, posten hör inte till det snabbaste här i Indien. Kanske är Bangalore ett undantag? Kul var det att få paket i alla fall, några svenska tidningar, skumtomtar, pepparkakor och en chokladtomte fanns det i. Det var grejer som jag hade beställt och det här ska jag bjuda på i jul! Nu är det bara 23 dagar kvar till julafton, vad snabbt det går! Jag ska fira jul här i Bangalore, har inte bestämt vad jag hittar på ännu, men jag tror att det kommer bli kul och mysigt. Jag har ju liksom skumtomtar, chokladtomte och pepparkakor! Det ska bli skönt att fira jul i värmen, fast jag kommer säkert sakna snö. Kanske kan jag hitta lite konstgjord snö, eller strö mitt golv med bomull så jag får lite snökänsla?  Jag ska nu i dagarna, när jag väl får tid, ut och leta efter en liten plastgran som jag kan ha på mitt rum, för det känns verkligen inte som jul här.

 



Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0