Pengar

Här har ni mina allra första pengar uttagna från mitt alldeles egna konto med mitt alldeles egna bankomatkort! Känner mig faktiskt lite stolt. Att det skulle ta 4 veckor hade jag dock inte räknat med, men så fort problemet är löst så har jag i princip glömt av det. Nu kan jag njuta av att ta ut pengar och slippa betala varje gång! Jag har redan en massa cash i plånboken därför tog jag bara ut lite grann för att prova så det verkligen fungerade som de sade på banken..



Nu ska jag göra mig iordning för att parta tillsammans med Rukesh. Idag ska vi fira att han och hans flickvän är tillsammans igen, så det blir nog en glad och rolig kväll...

Ps. Sitter och lyssnar på julsånger just nu. Jag har massa jullängtan nu, fick en massa julklappar idag från min familj, jag har en massa julpynt hemma, jag läser om snö i tidningar, det är kallt i Bangalore, jag har planerat julafton och imorgon ska jag ut och köpa julklappar =). Bara sex dagar kvar till Julafton!


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0