Problemfix 2

Idag handlar det om banken! Jag ringde när jag satt i bilen på väg hem, jag fick till svar att jag ska ringa till ett callcenter. Efter lite arga toner från min sida, är jag ändå tvungen att ringa till callcentret. Så jag ringer och pratar med någon som säger att de fortfarande inte har fått in min ansökan! Men vad tusan! I lördags sa de på banken att de skulle skicka den direkt! Jag blev skitarg och sa att jag ville anmäla dem. Så jag fick prata med någon annan snubbe som tog emot min anmälan. Efter det var jag tvungen att ringa tillbaks till banken och be dem att faxa över min ansökan DIREKT! Ja, det skulle de göra, svarade dem...

20 minuter senare ringer jag tillbaks och frågar om de har faxat iväg min ansökan... "No madam, we are still looking for your application". Jag blev arg igen och sa att nu har jag väntat i fyra veckor på att mitt bankomatkort ska fungera, ni ska faxa iväg det ikväll och jag vill att ni ska ringa till mig när det är klart.. Tror ni att de har ring mig? Nej!

Inte heller Vodafone har hört av sig som de lovade.. Jag fattar inte vad problemet är! Alla problem händer bara mig känns det som.. Jag försöker att fixa och fixa, men ingentig händer! Åh, jag blir galen på dessa lååååååååångsamma människor. 


Comment
Postat av: henko

tja, du kan ju trösta dig med att du är inte den enda som har haft problem med jobbiga indiska banker. ICICI är på min mest-hatade-lista 4 life.

2010-12-17 @ 19:54:15
Postat av: Sara

Haha, 4 life till och med! De måste verkligen ha gjort många fel då! Det känns faktiskt lite bättre när jag vet att andra också har problem med sina indiska banker.. Och om jag inte tänker på hur jobbigt det är och mycket tid det tar så är det faktiskt ganska komiskt.. Varken bankomatkort eller checkbok efter ungefär 5-6 veckor från att ha skaffat ett konto!



Vilken bank har du nu? Någon du kan rekommendera? Funderar på att byta bank så småningom...

2010-12-18 @ 04:35:28
URL: http://sarasindia.blogg.se/

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0