Problemfix

Allting tar sådan tid här! Man behöver verkligen ta ganska många chill pills för att klara av tempot. Några exempel

  • Jag är klar med allt jobb som ska vara klart på fredag, över hälften tror inte att de hinner bli klara.
  • Mitt internet har varit dåligt i över en vecka, det är fortfarande inte fixat (därav inget godmorgon inlägg i morse).
  • Mitt bankomatkort fungerar fortfarande inte efter tre veckor.
  • Mitt nya simkort har inte den betalplanen jag bestämde, så nu efter över en vecka och en massa telefonsamtal fungerar det fortfarande inte.

Osv osv, listan kan göras längre men ni förstår säkert.. Idag köpte jag ett till julpynt, kunde inte låta bli, han var så himla söt! Han vara helt klart värd 20 kronor... Såg även snöspray idag, funderar på att köpa det också. Fast sen kom jag att tänka på min maushi som måste städa mitt rum. Det är inte så snällt att stöka ner så mycket. Fast det hade ju varit ganska grymt!

 


Comment
Postat av: mamma



Hej Sara



Alltid roligt läsa dina inlägg. Synd att allting ta sån tid att ordna. Internet funkar inte, synd. Tänkte att vi kunde prata på julafton, då alla är hemma. Du får säger om det går.



Ha det gott



Kram, kram

Mamma



Du pyntar och ha det väldigt juligt

2010-12-15 @ 17:08:48
Postat av: Lisa

Hej!



Åh vilken söt snögubbe, en sådan vill jag också ha. Den ser sådär härligt amerikansk ut :-)Fast det kanske är dålig kvalité om man kollar på nära håll.



Nu gör jag lite julgodis, jag har ordnat med en jullunch på jobbet imon(catering) och skall ta med lite till godisbordet. Har även köpt skumtomtar och after eight. Alla ser framemot lunchen så det blir kul. Jag hoppas maten är god. Den kommer från ett ställe som heter "Glada Kocken".



Kram kram

2010-12-15 @ 17:50:39
Postat av: Sara

På julafton borde det nog gå att prata, antingen så är internet hemma fixat eller så får jag prata inne hos min granne...



Och Lisa, jag har "hyrt" min grannes rum på söndag så att vi kan prata. Min tomte är himla söt, och det är faktiskt bra kvalité på han! Fast snön faller väldigt snabbt, det är lite tråkigt.. Det ska ju gå långsamt. Vad mysigt med jullunch på jobbet, kul att fixa med en massa sånt. Vad blev det för julgodis? Rocky road?



Kram



Du och jag kanske kan prata innan söndag mamma om du är ledig?

2010-12-16 @ 03:35:26
URL: http://sarasindia.blogg.se/

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0