Roligt i sömnen

Jag har haft så himla roligt på jobbet idag! Jag har skrattat så mycket att jag har gråtit. Av en slump hittade jag en tråd där det stod om något som är bland det roligaste jag vet, att jag inte har tänkt på det tidigare alltså.. Jag älskar när folk gör saker i sömnen som de själva inte är helt medvetna om. Vissa konversationer som man kan ha med de som sover är helt galet roliga. Så det har jag googlat runt på idag, och jag har som sagt skrattat så himla mycket i flera timmar, mina kollegor ville såklart att jag skulle översätta, men det hade jag ingen lust med så de fick snällt undra vad det var som var så himla kul!

Ett exempel:

(Ni förstår säkert att det är "Jag" som pratar i sömnen)

Hon: Ska jag väcka dej i morgon?
Jag: Sluta tjata på mig din bög.
Hon: Va?
Jag: Jag märker att du stöter på mig.
Hon: Va fan snackar du om?
Jag: Ja, du har ju lindat in mina ben!
Hon: Va?
Jag: Vad pratar du om?
Hon: Det är ju du som pratar skit!
Jag: De va ju du som började!

Sen vaknar jag jättesur :P

Haha, så jäkla kul! Så har ni tråkigt och tycker sådant här är kul rekommenderar jag starkt att googla detta. Jag vill fortsätta läsa här hemma, men jag måste spara till jobbet så jag har någonting att pyssla med där.. Är det någon som har mer förslag på vad jag kan googla på jobbet? (Många sidor är blockade såsom hotmail, facebook, youtube etc, etc)


Comment
Postat av: Marlene

Tjuvlyssnat.se, worth1000.com - asbra photoshopare!, idiot.se eller nåt.. kommer inte riktigt ihåg men de lägger upp typ "arga lappen" och sånt... har de spärrat metacafe? =) =) =)

2010-12-29 @ 16:49:03
Postat av: Emma

Var gärna med i min tävling Veckans Blogg på http://emmastiigsson.blogg.se



Se mer info om tävlingen här : http://emmastiigsson.blogg.se/category/veckans-blogg.html

2010-12-29 @ 18:50:27
URL: http://emmastiigsson.blogg.se/
Postat av: Sara

Tjuvlyssnat och tjuvtittat vet jag är spärrade, samt alla typer av bloggar. Felsms brukar jag läsa, men jag ska kolla upp dina tips också, tack! Hoppas att några funkar i alla fall... Metacafe har jag aldrig kollat faktiskt, ska kolla idag. =)

2010-12-30 @ 03:13:48
URL: http://sarasindia.blogg.se/

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0