Snackande chaufför

Jag har aldrig njutit av mina tysta chaufförer förran idag, när Khan körde mig. Han snackade oavbrutet i en timme! Jag som ville lyssna på min musik, jag fick snällt sitta och lyssna på honom istället. Ville ju inte vara otrevlig och be honom hålla tyst. Jag åker numera ensam i bilen, då Linda som tidigare åkte med mig har valt att åka buss. Jag har sett fram emot att få ha denna ensamtid i bilen, men idag blev det inte riktigt så. Men nu äntligen har jag i alla fall kommit hem, mötte Rukesh på vägen, så nu ska jag snart upp på takterassen på lite onsdagsparty som han bjöd med mig på! Jag fattar inte vad vi ska göra på takterassen då det är ganska kallt ute idag..

Här har ni en bild på kända cafeet Leopold där hur många turister som helst hänger...


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0