Sweet Lassi

Jag hade en himla kul kväll igår, drack och åt en massa gott. Vi gick till våran favvopub, då DJn där är väldigt bra. Dock fick vi reda på att han av någon anledning har slutat spela där nu, så musiken var inte alls så bra som den brukar vara, vilket drog ner humöret lite grann. Men vi hade ändå himla kul. Rukesh var så glad att han äntligen var tillsammans med sin flickvän igen, under dagen hade de pratat ungefär i sju timmar, och såklart så fortsatte det en del under kvällen också.. Jag undrar vad man snackar om under sju timmar! Om jag skulle gå in på hans rum nu är jag säker på att de pratar.. Kvällen avslutades på någon nattöppen restaurang och såklart med en sweet lassi för min del =).

Idag är det julklapps shopping som står på schemat. På jobbet har vi fått ett mail från "secret santa". Köp en julkapp för minst 150 rupies så får du en julklapp av någon annan, hemlig person. Ska bli jättekul, fast det lär ju inte vara något speciellt i paketet, men alltid kul att få julklappar ju.. Så det ska jag handla idag, några förslag på vad jag kan köpa?


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0