Trött

Har precis kommit hem från en fest hemma hos min granne! Snacka om att man blir avundsjuk när man hör en massa musik och skratt när man själv är tvungen att sova. Just nu önskar jag att jag också pluggade, fast i början på januari börjar alla deras tentor och då kommer jag vara glad att jag jobbar och slipper plugga hela nätterna!

I bilen som jag åkte i idag fanns det inget bilbälte. Till råga på allt så regnade det och var immigt på alla fönster och jag var helt säker på att vi skulle krocka! Det var nära några gånger att vi stötte in i motorcyklar och rickshawar, men vi klarade oss som tur var.. Hur kan man inte ha bilbälte i en bil!? När de kör som galningar här så ska de insistera på att inte ha det.. Och jag blir utskrattad i princip varje gång någon ser att jag använder bälte.. Är jag den enda här som är rädd om mitt liv?

Jaja, nu är det sovdags för min del.. Jag ska somna sött till alla skratt och bra låtar, kanske kan jag åtminstone drömma att jag är med på en fest...

Godnatt


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0