.....

Idag var jag hemma sent, strax innan nio, då min störda chaufför var nästan en timma sen. Varje gång jag ringde var han 2 minuter ifrån, fem minuter ifrån, 10 minuter ifrån osv osv.. Jag var ganska så irriterad när han väl kom..

Han: Sorry madam
Jag: Sorry doesnt help me!

Jag hade även en dålig dag på jobbet. Tog en klunk av min juice imorse som jag hade på rummet, den var tydligen ganska gammal, jag tror den hade börjat jäsa eller någonting. Det smakade så jäkla äckligt! Så efter några timmar på jobbet, började jag känna hur jag börja må illa. Jag fick lägga mig i ett vilorum, jag somnade i en halvtimme, vaknade upp med ett ryck och fick springa till toan för att kräkas. Käkade lite lunch och mådde bra sedan. Det som vägde upp dagen var att vi hade julafton på jobbet, jag fick den här i krukan julklapp av någon okänd...



Ps. Ja mamma, jag fick mailet... Men jag orkar inte svara ikväll för jag är så himla trött!


Comment
Postat av: mamma

Men gumman, varför drack du det?



Du får nog lägga dig tidigt och sova.

Hoppas på bättre dag imorgon.

Kram

Mamma

2010-12-22 @ 19:32:44
Postat av: Lisa

Hej!



Idag är det sista dagen på jobbet innan jul. Jag jobbar fram till 13 sedan åker jag hem!!

Ikväll skall vi bygga pepparkakshus hemma. Vi har med oss: nonstop, minimarshmallows, polkagriskäppar och pepparkaksdeg :-)



Vilken fin kruka det ser ut att vara, den hoppas jag du är nöjd med.



Tur att du mår bättre nu och att du inte blev mer sjuk.



Kram Lisa

2010-12-23 @ 07:45:03

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0