Åh vad jag är kär!

Alltså min hund är bara för go! Jag älskar honom! Han har blivit kontorets maskot och även ett landmark. Idag när en man i mitt team skulle förklara vart han jobbade så förstod inte den andra mannen riktigt så då sa han; "The landmark is a black dog lying outside the office. If the black dog is not there, its the wrong place".  Han håller alltså alltid till hos oss, och jag är inte den enda som matar honom och kelar och busar. Jag har sett flera stycken göra det också.

Men anledningen till att jag just idag är så kär... Jag kom ut från jobbet, och där ligger han som vanligt. Jag kallar på honom och han reagerar genast genom att rusa mot mig. Vi "snackar" lite och jag börjar gå. Då lägger han sig på rygg framför mina fötter och vill såklart bli klappad. Jag klappar honom, och sedan får jag honom lite uppspelt genom att hoppa och klappa lite i händerna. Han rusar upp och slänger sig framför mina fötter igen! Haha, jag klappar honom lite och hoppar vidare. Igen springer han fram och slänger sig framför fötterna... Alltså han är bara för söt! Så höll det på ända till jag kom fram till taxin! Jag längtar redan efter morgondagen när jag får träffa honom.. (Egentligen är det en tjej, men jag gillar hanar bättre, därför säger jag att det är en han).

Nu ska jag ut och äta och till ett shoppingcentrum för att se om jag kan få sådan här fin Mehendi.

Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0