BBQ/Poolparty

Igar sa lade jag in nagra tidsinstallda inlagg, som fortfarande inte publicerats. Sa darfor kommer jag inte riktigt ihag vad jag har skrivit och vad som kommer sen, men det kanske inte spelar nagon roll i det har inlagget. Vi far val se om ni fattar nagot eller inte..
Idag ska jag hem till en kollega igen, Bala heter han, han har namnts tidigare. Han bor i ett stort hus, typ mitt ute i ingenstans och han har en egen pool, sa jag ska dit och sa ska vi grilla och bada lite grann om vadret tillater vill saga. Jag antar att vattnet ar ganska kallt, ar luften ocksa kall sa tanker jag inte bada. Men vi far se. Tre andra kollegor ska ocksa komma dit ikvall sa det kommer bli valdigt roligt..
Jag skrev i ett tidigare, eller framtida, inlagg att jag ar ledig pa mandag. Men det ska jag tydligen inte vara. Pga att jag tog ledigt i torsdags for att aka till FRO, sa sa chefen Ganesh att jag ska jobba pa mandag. Jag kommer sitta dar helt ensam, da alla andra ar ledig.. Nagra andra hade ocksa behovt jobba for att de ligger sa mycket efter, men tydligen ska bara jag gora det, som ar i princip klar! Vet inte vad jag ska gora dar pa mandag, surfa kan jag ju inte heller gora da nastan inga internetsidor fungerar dar. Jag far hoppas att Lisa jobbar sa att vi kan maila lite grann till varandra...
Nu ska jag mota upp min kollega, och handla lite infor partyt ikvall..
PS. En rolig grej. Nastan alla mina kollegor pratar jatterolig engelska. Tex sa har, Dont mension (alltsa uttalar s istallet for ch) Sower istallet for shower, enlgis istallet for english osv osv! De fattar inte varfor jag fnissar at dem hela tiden, sa jag antar att de tror de pratar bra..

Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0