Bröllop

Jag har frågat flera som jag känner om det är något bröllop på gång, jag har bara varit på bröllop i Delhi och de är tydligen väldigt annorlunda från de här i Bangalore... Ingen har vetat någon som ska gifta sig, förrän igår när min kollega sa att hans systerdotter skall gifta sig på fredag! Åh, vad glad jag blev tills han berättade att inte ens han kunde gå för att den största skillnaden mellan bröllop här och i Delhi är att bröllopen är på dagen här. Alltså jobbar vi och kan inte gå... Typiskt alltså...

Jag hoppas på fler inbjudningar, bröllop är måsten att gå på när man är i Indien, det är så himla roligt. Massa mat och en massa folk, hur mycket färgglada kläder som helst och pynt....

Mmm, jag är sugen på en milkshake! Måste hitta vart de säljer de här...

Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0