Busy

Det har nästan varit lite hektiskt på jobbet de två senaste dagarna. Igår så var det sista dagen på cykeln, då brukar det alltid vara en del att göra. Idag var en ny cykel och vi skulle få nya datorer och min dator fungerade såklart inte! Ända till efter lunch var jag utan dator då den var tvungen att installeras om. Förmiddagen var ganska lång, men jag var ute lite grann medans jag väntade på datorn, och efter lunch fick jag ju arbeta ikapp de andra, då jag låg en halv dag efter.. Så de senaste två dagarna har jag varit ganska så busy på jobbet faktiskt, vilket är så himla skönt. Det är tråkigt att inte ha någonting att göra, fast i och för sig så vänjer man sig vid det och har det kul ändå på andra sätt. Så som att chatta med massa olika folk på jobbet och bara lalla runt lite grann.

Som sagt så har vi nu bytt datorer, jag trodde att jag skulle få sitta bredvid de två killarna som är kära i mig. Det visade sig att vi alla bara flyttade två datorer åt vänster, så jag sitter bredvid samma personer. Den ena av dem är ju kär i mig. Idag fick jag höra det här;

Han: Hello sweetheart! Even God wants us to be together...
Jag: Ok, why?
Han: For the second time we are sitting next to each other.
Jag: Haha, yes I am sure that is a sign from God!
Han: Yes.

Comment
Postat av: Emma freiman

Haha! Det är ett tecken!

2010-11-21 @ 17:59:40

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0