Dags för jobbet

Nu har jag lite bråttom för taxin står och väntar, men någonting måste jag ju skriva..

Ett problem har uppstått på jobbet. Utav de fyra yngre killarna som jag umgås med i vårat team så har TVÅ blivit KÄRA i mig.. Inte lite förtjusta, utan kära! Det är skitjobbigt, för man kan ju inte umgås normalt med de när de försöker bedyra sin kärlek till mig. Det är mest den ena killen som gör det då han sitter bredvid mig när vi jobbar... Det hjälper inte att säga att jag inte är intresserad eller har pojkvän, de tror att de har en chans i alla fall... Alla blir kära här så himla lätt, typ efter att de har sett en tjej så är de helt kära.. De behöver inte ens ha pratat med henne... Typiskt indiska karlar...

Nu måste jag dra, vi ses!

Comment
Postat av: Lisa

Vilka härliga problem :-)

Här hemma är det ju knappt någon som vågar visa ifall de är intresserade. Jag skall inte säga att du skall "njuta" av det för det bli ju fel. Men förhoppningsvis så går det säkert över.

Kram

2010-11-12 @ 06:58:47
Postat av: Vickan

Haha, vad gulligt!

2010-11-12 @ 12:23:42
Postat av: Sophia

Hahaha, det är ju inte så lätt Sara när du är så vacker och exotisk:-) Stackars dig! Men du lär ju vara van...Hoppas det går över snart!

2010-11-13 @ 11:34:22
Postat av: Sara

Haha, jaa jättegulligt! Det verkar inte gå över, men vi får se hur det blir framåt veckorna.. Kanske svalnar deras känslor för mig =)

2010-11-13 @ 14:57:56
URL: http://sarasindia.blogg.se/

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0