Diwali

Fredagen den 5 november var det Diwali här. Vi var lediga från jobbet och kvällen spenderades hemma hos kollegan Bala. Innan vi var hemma så skulle det shoppas Diwaligrejer, sötsaker, ljus och ljuslyktor, tomtebloss, blommor, frukt och blad... På marknaden så hade jag kameran framme och en man ville såklart att jag skulle ta kort på honom.. Vilket jag naturligvis gjorde.. Jag visade honom kortet och han blev väldigt imponerad av kvaliteten och frågade vad den kostade.. Han ville gärna ha en egen.. Sen på kvällen lagade vi mat ihop. Eller ja, killarna lagade mat till mig, jag satt och surfade, lyxigt! Jag var hemma sent på natten efter en trevlig kväll. Här kommer några bilder...

 
Mannen från marknaden




Comment
Postat av: Lisa

Åh vad du såg piffig ut :-)

Jättefin verkligen!

2010-11-11 @ 12:31:08
Postat av: Madde

Haha du verkar inte ha missat diwalin du heller;-P

2010-11-17 @ 18:07:06

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0