Flygbuss

Jag har försökt få tag på det där bussarna som ska ta mig till flygplatsen! Jag har letat på nätet, frågat vänner, chaufförer och folk på gatan. Alla svarar olika, men det jag blev mest förvånad över var att så många svarade att de inte visste! Det brukar typ aldrig hända. Vet folket inte, så brukar de ändå hitta på en trovärdig historia, men inte så många gånger i det här fallet och det är jag tacksam över.. En kille hittade dock på att inrikes och utrikes terminalen var jättelångt ifrån varandra och att det inte gick direktbussar till inrikeshallen. Jag blev lite smått nervös innan jag fick reda på att han var en av de få som hittade på!

Men nu har jag alltså hittat den perfekta hemsidan på nätet, bussen går i lagom tid typ precis utanför min dörr, så det kan inte bli mycket bättre. Jag har ringt och förvanat min chaufför att han ska hämta mig tidigt, men jag ska nog påminna honom på torsdag också för att vara på den säkra sidan. Oj, för er som inte vet så ska jag alltså åka till Mumbai på fredag, därför har jag letat efter de här bussarna.. Klockan nio går mitt flyg och jag behöver då lämna jobbet halv fem! Så det tar ett tag att komma dit..

Nu ska jag käka lebanesisk kyckling med Kubboos och ta en dusch. Sen ska jag umgås lite med lyxgrisen Rukesh som har varit på massage idag! Hoppas jag hinner blogga senare...

Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0