Fredagskväll

Ligger hemma i sängen och väntar på att min kompis ska komma hem så att vi kan gå ut och äta och kanske dricka lite grann också. Men innan dess, så blir det lite grillchips och Ung och Bortskämd på Svt play....

Så nu kanske ni är lite sugna på att veta hur det var på jobbet idag... Två av de fyra killarna gav mig komplimanger när jag kom till jobbet, Oh wooow you look soooo beautiful! Jag får mail skickade till min jobbmail skrivna på svenska (google translation) där det står att de gillat mig ända sedan de såg mig första gången etc.. Jag vet inte hur många gånger jag har fått höra "I love you" idag. När jag tog på mig läppglans fick jag ett "oooooh" av han som satt bredvid mig och jag sa högt och tydligt till alla att jag ville byta plats, jag vill inte ha den datorn bredvid honom (fast jag måste det för jag måste ha en dator med Vista och det är enda datorn) och alla började skratta då de tycker det är jättekul att de två killarna är kära i mig..

När man ser hela situationen utifrån är det ganska roligt, och jag kan själv se det komiska i det.. Så jag förstår er alla om ni tycker att det här är roligt.. Men när man råkar ut för det själv så är det faktiskt lite jobbigt.. Men jag ska väl egentligen inte klaga, det är väl kul att vara poppis!


Mitt Diwali sällskap.. Han till höger är kär i mig!

Comment
Postat av: Christian

Men du borde välja snyggingen till vänster!

2010-11-21 @ 13:52:27

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0