Gårdagens avskedsfest

Jag var inte hemma hos min chefer förrän nio tiden på kvällen, efter många försök att få tag på en auto och även efter en lång tur i auton! Men väl framme så fick jag lugna ner mina irriterade nerver med en drink och jag fick lite snacks. Philips mamma hade hela dagen stått i köket och lagat sydindisk mat till oss allihopa, och så var hon inte ens med på festen sen utan låg istället och sov.. Hur mycket mat som helst hade hon lagat till oss..Jag åt faktiskt ganska mycket fisk, hela tre olika sorter!

Jag var hemma runt ett på natten och slocknade typ direkt. Här har ni kvällens middag, med våra tallrikar bananlöv!
                           


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0