Godmorgon

Kan ni fatta att jag kollade på ett helt avsnitt av Gossip girl?! Det kan inte jag, men nu är jag ju jäkligt trött också. Jag får ta och sova lite i bilen på väg till jobbet, det tar ju ändå en timme dit. Jag har kommit in i en rutin nu när jag sover, först och främst så somnar jag runt 10-11, jag vaknar klockan tolv av att hundarna är galna och skäller, speciellt en hund, han måste vara bossen! Sen somnar jag igen, vaknar klockan fem av att hundarna är galna igen, speciellt den där ena skäller hela tiden, somnar, vaknar klockan sex av att pimpen släpper ut sina mini hundar som skäller så ljust så det är irriterande! Somnar och vaknar sen igen klockan sju av att min klocka ringer.. Snoozar till kvart över sju då jag tvingar mig upp!

Så här har det sett ut de senaste nätterna, så det kommer säkert hålla i sig ett tag till. Igår var det även värsta festen här utanför med en massa smällare, kanske var det på grund av den här muslimska högtiden Eid..De som är muslimer fick vara lediga halva dagen igår...

10 minuter tills bilen kommer, ska nog göra mig iordning nu..

Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0