Godmorgon

Det blev ingen mehendi igår, jag gissar att de bara är där och målar på helgerna. De brukar oftast sitta på gatorna och marknader och göra detta men här i Bangalore har jag inte sett en enda faktiskt. Att det ska vara så svårt att hitta. Jag har ju i och för sig sådan färg hemma, men jag kan inte måla på mig själv. Och jag gissar att folk som jag känner inte är speciellt bra på det heller.

Nu är det återigen fredag, veckan har gått otroligt snabbt! Helgens planer är än så länge bara att jag ska ut på lördag. Här i Bangalore stänger klubbarna extremt tidigt, min utekväll kommer att sluta 23.30! Och det är sent för att vara Bangalore. De flesta ställena stänger klockan elva. Söndag får väl bli en vilodag och ut och upptäcka mitt område igen.

Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0