Godmorgon

Jag gick och lade mig alldeles försent igår, så nu är jag helt slut. Jag ska försöka sova en timme i bilen så blir det nog bättre. I lördags var jag på kontoret och träffade min chefer, satt och pratade svenska med eleverna och hade tänkt hämta mina checkar. Tydligen var de inte klara ännu. Istället så ringde banken när jag var där och sa att jag behövde fylla i extra papper. De hade öppet sent bara för mig, och kunde bara slinka in och fylla i papprena. Jag frågade efter mina checkar och de sa att de skulle vara klara på måndag. Men då blev jag lite irriterad och sa att det var försent och att jag inte heller har tid att hämta dem eftersom jag jobbar. Men jag fick i alla fall tjatat till mig ett bankomatkort, Voila!



Fast det fungerar inte ännu, jag måste vänta på någon aktiveringsgrej som ska komma på sms, och det vet man ju hur lång tid det tar att skicka ett sms i det här landet... Eller det kanske är "trafiken" som är långsam.. Ja, jag vet inte vad de skyller på, men tid lär det ta i all fall..



Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0