Godmorgon

Idag är jag uppe extra tidigt för jag tänkte att jag skulle packa lite.. Fast jag orkar verkligen inte packa, det är så himla tråkigt.. Så nu sitter jag här, redo att åka till jobbet om än lite tidigt... Idag är det min kollegas födelsedag och jag har lovat att ta med min kamera för att fotografera. Han har beställt en tårta till oss allihopa, så vi kommer sluta tidigare från jobbet idag för att fira honom med tårta... Jag hoppas tårtan är god, hittills har jag bara smakat på en tårta som faller mig i smaken här!

Efter jobbet åker jag raka vägen till mina chefer för att käka mat och säga hej då till Antti, så det blir nog inte så mycket bloggande vare sig idag eller imorgon.


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0