Godmorgon

Jag har en stressande dag framför mig. Allting ska vara klart på jobbet idag, vi skulle egentligen haft gårdagen också, men då låg hela systemet nere och vi hade födelsedagskalas i två timmar så det blev inte mycket arbete igår. Ingenting faktiskt. Så nu hoppas jag att allting fungerar och att jag hinner bli klar i tid.. Undra vad som händer om jag inte hinner klart? Jaja, det ska nog gå bra jag är ganska snabb faktiskt..

Kvällen igår var väldigt trevlig, dock så blev det sent för mig. Jag visste att jag skulle komma hem sent, och nu får jag betala priset för att jag valde att åka dit. Ungefär 4 timmar har jag sovit hittills, måste sova i bilen idag!



Ps. Jag tror jag gjorde den här killens dag, när jag hängde på hans axel. Han kunde inte sluta kolla på kortet efteråt, och jag sa till honom; "Please don´t print this, and cut us out in a heart." Haha jag hoppas jag inte gav honom några ideér...


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0