Godmorgon alla!

Vaknade för en liten stund sedan med världens halsont och världens hosta! Alla på jobbet är i princip sjuka, så det var nästan oundvikligt att jag skulle bli det också. Men han som har smittat alla är nu frisk.. Taxin kom hit 07.40 och min doorman kom upp och knackade på för att hämta mig som han alltid gör. Jag hade fortfarande inte bytt om när han sa att taxin bara väntar i fem minuter till! Men då skickade jag ner min doorman med ett argt meddelande om att klockan inte ens var åtta (tiden då han ska komma) och om tid är så himla viktigt så ska de komma prick klockan 6 när jag slutar också. Doorman har fortfarande inte kommit upp, så jag antar att allt är frid och fröjd nu!

Suck asså...


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0