Gruppfoto

Efter flera dagars försök att få till ett gruppfoto på jobbet så har vi äntligen lyckats. Idag var alla här vid tidpunkten för foto så då passade vi på. Så här har ni mig med hela gänget.. Riktigt härliga människor är det jag jobbar med och jag trivs bra med varenda en. Vi är nio stycken som arbetar med olika språk, resten är våra supervisors och någonting annat. Han som står längst bak i mitten och ser lite pluffsig ut är boss för alla oss! Ganesh heter han, japp han har samma namn som guden =). Jag har faktiskt lärt mig alla namn, vi börjar vänster bakifrån;
Han med glasögonen: Vijaya (tyska), Guruvi (supervisor, ingen fattar vad han säger, alla är rädda för att han ska börja prata med en) Suresh (supervisor), Ravi (italienska), Ganesh (bossman), Bala (tjeckiska), Vasu (danska).
Framifrån från vänster: Jacob (holländska), Jagan (supervisor), Firdos (polska), Upendra (spanska) Jag, Linda (franska), Anitha och Lizy är supervisors...

  

Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0