Hint

Var på den grymma klubben Hint igår kväll tillsammans med Rukesh och Harish. Vi kom dit halv åtta och då var det nästan inga folk där, vi satt och snackade och helt plötsligt var det smockad med folk. Det var tydligen en ganska känd DJ där från Mumbai och folk var helt galna när han spelade.. Vi hade skitkul och dansade ända tills halv tolv då stället stängde! Efter det så skulle vi åka till det enda stället som har öppet efter halv tolv som låg 30 km bort. Jag hade förväntat mig värsta grymma klubben, men det var typ en stor bungalow utan väggar där folk satt i soffor och rökte vattenpipa, spelade biljard och ps3. Alltså inte så värst roligt. Vi åkte hem efter en knapp timma, stannade på vägen och käkade hamburgare... Vi var hemma runt tre tiden..

Jag ska absolut tillbaks till Hint, inte nästa helg då är jag i Mumbai men helgen efter det hoppas jag vi kan dra dit igen...
Jag och Harish

Jag och Rukesh, min granne

Ragg?

Kvällens DJ


Comment

Comment here:

Your goodname:
Remember me

Email: (will not be published)

URL/Blogaddress:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0